Inbjudan till eventet ”Kvinnligt företagande i fokus” dök upp i mitt Facebook flöde och det ville ju FemaleSafe inte missa så jag styrde kosan mot Strömstad. Och vilket event det blev, ett nytt forum skapas för utbyte och samverkan mellan oss kvinnliga entreprenörer. Såå kul!

