Inbjudan till eventet ”Kvinnligt företagande i fokus” dök upp i mitt Facebook flöde och det ville ju FemaleSafe inte missa så jag styrde kosan mot Strömstad. Och vilket event det blev, ett nytt forum skapas för utbyte och samverkan mellan oss kvinnliga entreprenörer. Såå kul!
Visst kan man som egen företagare känna sig lite ensam och vilsen ibland, men vips nu har jag ju en hel massa likasinnade som jag kan söka inspiration och support ifrån. Ser fram emot fortsatt samverkan i detta forum. Mycket bra initiativ där, Strömstads Kommun.
Som det inte vore nog så mötte jag min entreprenörsvän Annett från Beauty & Health By Annett, trevligt att träffas och hitta nya arenor tillsammans.

